JavaScript is required for this website to work.

Doorbraak zoekt freelancers met talent

Doorbraak zoekt freelance journalisten, eindredacteurs en video-specialisten

Doorbraak zoekt freelance journalisten, eindredacteurs en video-specialisten

foto ©

Doorbraak.be heeft grote uitbreidingsplannen in 2019. Om verder te blijven groeien, willen we de redactie uitbreiden met een groep freelance journalisten en mediaspecialisten. We barsten van de ideeën, maar hebben een groot tekort aan journalisten met talent.

Heb je een vlotte pen of ervaring met klant en beeld, een open blik op de wereld, een grote interesse voor vele maatschappelijke thema’s? Heb je de wil om dieper te graven dan de gemiddelde tekstenvuller in de traditionele media?  Dan is je plaats bij Doorbraak. Ben je specialist in een onderwerp dat binnen het kader van Doorbraak past? Wacht niet en schrijf je hieronder in voor de “Infodag nieuwe medewerkers” van Doorbraak op zaterdagmorgen 12 januari in Mechelen.

Journalisten

Voor het uitspitten van nieuws en achtergronddossiers over allerhande maatschappelijke thema’s zoeken we redacteurs met een vlotte pen en een bulldog-mentaliteit om informatie op te zoeken en daar correct en intrigerend over te schrijven. Je weet hoe je informatie moet opzoeken, interviews moet doen en je weet hoe je dat aan de buitenwereld kan vertellen.

Eindredacteurs

Heb je een neus voor een correcte taal, een feeling voor sterke titels, een aversie van dt-fouten en één of twee avonden per week tijd om ons te helpen bij het correct aanpassen en plaatsen van teksten en videos? Dan ben je geknipt als eindredacteur om het aangeleverde materiaal correct op de site te brengen.

Video en audio-journalisten

Is video en audio jouw ding? Opnemen, interviewen, monteren en plaatsen? Interesse om je resultaten met de wereld te delen? Dan ben je welkom om onze video-poot uit te bouwen.

Sociale media-expert

Teksten moeten soms herschreven worden om nuttig te zijn voor sociale media. Je weet hoe foto’s video’s en titels te gebruiken om de aandacht te trekken? Je speelt met sociale media zoals wij dat vroeger deden met Lego? Heb je een gevoel voor wat facebook en twitter-gebruikers willen zien of lezen, dan kan je ons helpen om onze teksten op maat te maken van de sociale media.

Schrijf je hieronder in voor onze infodag op 12 januari.

[civicrm component=”event” id=”52″ action=”register” mode=”live” hijack=”0″]