Burak Nalli
Jonas Naeyaert (VB Gent): ‘Bespaar op het systeem, het woke beleid en de linkse subsidies in plaats van op de gewone Gentenaar. Gent kan en verdient beter.’

Jonas Naeyaert (VB Gent): ‘Bespaar op het systeem, het woke beleid en de linkse subsidies in plaats van op de gewone Gentenaar. Gent kan en verdient beter.’
