David Leisterh
Brussels formateur Leisterh (MR) gaf ontslag omdat hij niet op kon tegen de PS-verrottingsstrategie . Zelfs vuilzakken mogen niet duurder worden…
De rede lijkt Brussel elke avond tussen 5 en 6 met de Vlaamse pendelaars te verlaten. Dat is spijtig voor Leisterh, maar nog spijtiger voor de Vlaming.
Misschien is er hoop voor de Brusselse regeringsvorming, dankzij het voluntarisme van Frédéric De Gucht (Open Vld).
Voorwaar, voorwaar, daar komt finaal een staatshervorming van. Een echte.





