Frank Vastmans
De Vlaamse regering zwakt de renovatiepremie af voor de middenklasse. Heeft die premie nog wel zin, of schaffen we beter de hele subsidie af?

De Vlaamse regering zwakt de renovatiepremie af voor de middenklasse. Heeft die premie nog wel zin, of schaffen we beter de hele subsidie af?
