Jelle Denturck
De btw op kranten blijft op 6%. Zou dat nu goed lobbywerk zijn? Al moeten kranten ook niet duurder worden, als ze hun prijs nu al niet waard zijn.
Op deze 1ste september zouden we graag ook veel journalisten terug naar school sturen. Plichtvak nummer 1: (zelf)kritische vragen.



