Roger Dillemans
Rik Torfs: ‘Kun je op je sterfbed het gevoel hebben te weinig te hebben gewerkt? Ik denk steeds vaker van wel.’
Is een eervol compromis altijd beter dan een eerlijke breuk?

Rik Torfs: ‘Kun je op je sterfbed het gevoel hebben te weinig te hebben gewerkt? Ik denk steeds vaker van wel.’
Is een eervol compromis altijd beter dan een eerlijke breuk?
