JavaScript is required for this website to work.

Willem Frans van Kerckhoven

De misdaden in Congo waren het werk van de Congo-Vrijstaat van Leopold II, niet van België. Het ‘diepe spijt’ moet dat van het koningshuis zijn.

postLuc Pauwels14/10/2020

De slavenhandel naar Amerika zou onmogelijk zijn geweest zonder de Arabische slavenjagers. Dat waren hun toeleveranciers en partners.