Adverteren bij Doorbraak als kmo
Bedrijfsleider van een kmo? Dan is deze actie wellicht iets voor u.
Aangeboden door de abonnees van Doorbraak
Dit gratis artikel wordt u aangeboden door onze betalende abonnees. Als abonnee kan u ook alle plus-artikelen lezen. Doorbreek de bubbel vanaf €4.99/maand.
Ik neem ook een abonnementDoorbraak is een belangrijk, Vlaams nieuws- en opiniemedium. Met meer dan 350.000 maandelijkse bezoekers en meer dan 2,5 miljoen maandelijkse paginavertoningen, genieten wij een indrukwekkend bereik in Vlaanderen en Brussel.
Sinds kort bieden wij externe adverteerders de mogelijkheid om te adverteren op onze website, in ons magazine (print), in onze nieuwsbrieven en op onze podcasts. Onze lezers kunnen, met andere woorden, uw klanten worden.
Omdat Doorbraak weet wat het betekent om tegen grotere jongens op te boksen, biedt het marketingteam een bijzondere formule aan voor kmo’s: de kmo-instapformule. De adverteerder die gebruik maakt van deze instapformule zal zijn advertentie 100.000 keer gepromoot zien op onze website voor een prijs van slechts 100 euro. Daarmee duiken we ver onder de gangbare marktprijzen van vergelijkbare spelers op de markt.
Van deze instapformule kan eenmalig gebruik gemaakt worden. Ze houdt geen enkele verplichting in om vervolgens een volwaardige partnerrelatie aan te gaan.
Bent u geïnteresseerd? Een korte e-mail naar [email protected] volstaat.
Categorieën |
---|
Roan Asselman is de opinieredacteur en Amerikacolumnist van Doorbraak. Samen met David Neyskens produceert hij de podcast 'Amerika In Alle Staten' en in 2023 verscheen van zijn hand 'Amerika Ontrafeld. Over de cultuurstrijd die een natie verscheurt' (Doorbraak Uitgeverij). Roan is jurist (KUL) en behaalde een postgraduaat in het vermogensbeheer (EMS).
In Brussel loopt een energieke 24-jarige ‘influencer’ rond. Niet als toerist, maar als lid van het Europees Parlement.