El Yakhloufi
Ywein Joris (VB Gent): ‘Ik ben al dertien jaar uit de kast. Ik ben al meer dan tien jaar actief in het Vlaams Belang. Ik heb binnen mijn partij nooit ook maar één homofobe opmerking moeten slikken.’

Ywein Joris (VB Gent): ‘Ik ben al dertien jaar uit de kast. Ik ben al meer dan tien jaar actief in het Vlaams Belang. Ik heb binnen mijn partij nooit ook maar één homofobe opmerking moeten slikken.’
