Multicultuur & samenleven
Forum
Rechtse holebi’s, linkse hypocrisie en de islamitische olifant in de kamer
Ywein Joris (VB Gent): ‘Ik ben al dertien jaar uit de kast. Ik ben al meer dan tien jaar actief in het Vlaams Belang. Ik heb binnen mijn partij nooit ook maar één homofobe opmerking moeten slikken.’
—
Ywein Joris is gemeenteraadslid in Gent voor het Vlaams Belang.
25/5/2026Leestijd 5 minuten
Schenk
Deel

foto © YJ
| Categorieën |
|---|
Ywein Joris is gemeenteraadslid in Gent voor het Vlaams Belang.
Meer van externe auteurs
John Dejaeger: ‘De mainstreammedia negeren de grote maatschappelijke vraagstukken. Polariserende feiten worden liever achtergehouden.’
Commentaren en reacties
Gerelateerde artikelen
Doorbraak is op zoek naar een creatieve en gemotiveerde marketingmedewerker.











