Gloria Monserez
Gloria Mundi is geen slechte televisie, maar wel van dertien in een dozijn.
De covidmails van Frank Vandenbroucke mag niemand lezen, maar de mails die Erwin Vanmol en Stef Durnez naar mekaar sturen zijn wekelijks openbaar!

Gloria Mundi is geen slechte televisie, maar wel van dertien in een dozijn.
De covidmails van Frank Vandenbroucke mag niemand lezen, maar de mails die Erwin Vanmol en Stef Durnez naar mekaar sturen zijn wekelijks openbaar!
