Mia De Vits
Er is een Vlaams model en een Waals model: de vakbond zal moeten kiezen…
Bespaar niet op cultuur, maar investeer ook niet in cultuur die te Vlaams getint is. Een (culturele) vuurtoren in de Rand vindt weinig genade. Waarom struikelt ook half weldenkend Vlaanderen over een eventueel cultuurcentrum in Ruisbroek?


