Van Bossuyt
Het debat in de federale Kamer over de woonstbetreding als middel bij het opsporen van illegalen is overgewaaid naar Gent.
Francesca Van Belleghem (Vlaams Belang): ‘Om de massale instroom (en daarmee de asielfactuur) aan banden te leggen, zal heus méér nodig zijn dan een ontradingscampagne.’


