Binnenland
Forum
Neutraliteit in het GO! onder vuur
Klaas Sikkema: ‘Zijn er nog mensen die zich willen inzetten voor echte neutraliteit? Waar zijn jullie?’
—
Klaas Sikkema is leraar in het GO!.
3/6/2026Leestijd 2 minuten
Schenk
Deel

De neutrale schoolruimte bestaat niet meer.
foto © Belga
| Categorieën |
|---|
Klaas Sikkema is leraar in het GO!.
Meer van externe auteurs
René Stockman: ‘Bij velen is de deugd van nederigheid uit hun vocabulaire geschrapt, want dat is iets voor kwezels en zwakkelingen geworden.’
Commentaren en reacties
Gerelateerde artikelen
De ‘rijkentaks’ is de zoveelste belasting die ondernemen ontmoedigt. Het kantelpunt lijkt bereikt, een exodus dreigt, hervormingen dringen zich op.










