Lode Godderis
De ziektewet legt te veel nadruk op de controle van het onvermogen om te werken en te weinig op de mogelijke herintegratie van de zieke.
Is het einde van de zondagsrust in zicht? En komt dit door de zondagsopeningen van de Aldi? Dat is helemaal niet zeker.




