Peter Van den Begin
Soms lijkt VRT 1 heel erg op Ketnet. Maar dan voor een ouder, véél, véél ouder publiek dat blijkbaar graag naar zichzelf kijkt.
Zal Gert Verhulst met Studio 100 de zenders van Play overnemen? Of kwijnt Play langzaam weg? Het zou zonde zijn.



