Rudy Coddens
Gent moet 120 miljoen euro saneren op een begroting van 1,5 miljard. Zal het stadsbestuur besparen op het omvangrijke personeelsbestand?
Onder de Gentse kibbel-coalitie verdubbelde de stadsschuld, stegen de belastingen en werd alles duurder. Waar is al dat geld naartoe?


