JavaScript is required for this website to work.
BINNENLAND

Forum

Een ode aan de huishoudhulp

Ine Tombeur (N-VA): ‘Ik zie het dienstenchequesysteem niet als een probleemkind, maar als een waardevolle pijler van onze samenleving.’

Ine Tombeur is Vlaams parlementslid voor N-VA.

14/11/2025Leestijd 3 minuten
De dienstencheques zijn een succesverhaal in Vlaanderen en dat moet zo blijven.

De dienstencheques zijn een succesverhaal in Vlaanderen en dat moet zo blijven.

foto © DB

Ine Tombeur is Vlaams parlementslid voor N-VA.

Commentaren en reacties