JavaScript is required for this website to work.
Televisie

Het reisprogramma-met-down-syndroom

ColumnZapman20/11/2025Leestijd 3 minuten
Misschien was er ooit wel een goede reden om ‘Down the Road’ te maken, maar
vanaf een tweede seizoen begint het op exploitatie te lijken. We zijn aan
seizoen zeven.

Misschien was er ooit wel een goede reden om ‘Down the Road’ te maken, maar vanaf een tweede seizoen begint het op exploitatie te lijken. We zijn aan seizoen zeven.

Zapman kijkt kritisch naar het aanbod van tv-zenders en streamingdiensten in Vlaanderen.

Meer van Zapman
MEDIAZapman18/6/2026

De Belgische en de Nederlandse kust hadden altijd een heel ander karakter, maar Cadzand ontwikkelde zich in ijltempo tot Noord-Knokke.

Commentaren en reacties