Ahmed Laaouej
De raad van bestuur van de Anderlechtse Haard kon niet vergaderen, omdat de PS zijn vertegenwoordigers terugtrok. Dat is niets minder dan sabotage.
Volgens de meest recente peiling is PTB/PVDA de grootste partij van Brussel…
Misschien probeert de PS de regering-De Wever te pakken op haar zwakte: extra geld voor Brussel? Zo irrationeel is de PS-houding in dat geval niet.
Het begint er almaar meer op te lijken dat er een regering zonder Vlaamse meerderheid aankomt in Brussel.





















