Bush
Hoe zou het verder kunnen met De Afspraak zonder Schols? We gooien een paar ideetjes op.
Amerikanen willen helemaal geen monarchie. Toch?

Hoe zou het verder kunnen met De Afspraak zonder Schols? We gooien een paar ideetjes op.
Amerikanen willen helemaal geen monarchie. Toch?
