JavaScript is required for this website to work.

Koen Kennis

Politiek heeft alles te maken met keuzes maken. Maar meer en meer wordt alles gespeeld in termen van ‘goed’ en ‘slecht’. Volgens onze hoofdredacteur is politiek geen Hollywoodfilm.

In De Standaard verscheen op 30 mei 2013 volgend antwoord van de Antwerpse schepen Rob Van de Velde (N-VA) op een opiniestuk van Karel De Gucht [http://www.standaard.be/cnt/DMF20130528_00601375]. Dat laatste is vrij raadpleegbaar op de webstek van de krant, de reactie alleen voor abonnees [http://www.standaard.be/cnt/DMF20130529_00603474]. Wij kregen de toestemming van de auteur om het beschikbaar te stellen. Aan de lezer om te oordelen.