BINNENLAND
Forum
Problemen in de Seefhoek
Charles Van Dyck: ‘De problemen in de Seefhoek zijn reëel en hardnekkig.’
—
Charles Van Dyck woont al meer dan zestig jaar in Antwerpen.
21/5/2026Leestijd 3 minuten
Schenk
Deel

Een politiebureau in de Seefhoek.
foto © Belga
| Categorieën |
|---|
| Personen |
|---|
Charles Van Dyck woont al meer dan zestig jaar in Antwerpen.
Meer van externe auteurs
John Dejaeger: ‘De mainstreammedia negeren de grote maatschappelijke vraagstukken. Polariserende feiten worden liever achtergehouden.’
Commentaren en reacties
Gerelateerde artikelen
Nergens in Europa is het met de natuur slechter gesteld dan bij ons, klinkt het geregeld. Dat we ook het duurste natuurbeleid van Europa hebben wordt zedig verzwegen.











