Indra Dewitte
De btw op kranten blijft op 6%. Zou dat nu goed lobbywerk zijn? Al moeten kranten ook niet duurder worden, als ze hun prijs nu al niet waard zijn.
Hoe politici over burgers/kiezers denken, zie je aan het lef waarmee ballonnen worden opgelaten en verhaaltjes in de wereld worden gestuurd.


