JavaScript is required for this website to work.

Bart Laeremans

De pragmatische paradigmawissel, het zou een album kunnen zijn van Suske en Wiske met Tom Van Grieken als voorzitter van het Vlaams Belang in de hoofdrol. Die ging na de verkiezingen bij de koning langs en het Vlaams Belang is niet gesplitst. Noem het gerust een revolutie in de partij. De hongerige wolf in het bos is geen vette hond …

De evidentie waarmee politici en media met (ex-)Vlaams Belangers afrekent als waren het misdadigers doet toch wenkbrauwen fronsen. En ja, wint N-VA meer bij het cordon of bij het afschaffen ervan?