George Washington
Censuur brengt de volksgezondheid in gevaar, of ze nu van woke of anti-woke komt.
Amerikanen willen helemaal geen monarchie. Toch?
Verder ook: Andrej Sacharov, Ferdinand Vercnocke en de apologie van Willem van Oranje…
Extreem denken zou nooit een negatieve connotatie mogen krijgen enkel omdat het niet mainstream is.

