Philippe Geubels
Politici, publieke personen en BV’s die leven van de sociale media moeten niet kleinzerig zijn als Jan-met-de-pet zich eens laat gaan.
Je kan niet zeggen dat ‘Gene Paniek’ een slecht tv-programma is. Maar Zapman heeft weinig zin om ernaar te kijken, hoe goed gemaakt ook.
Meer dan ooit vraagt deze tijd om scherpe satire die rebels is, maar ook een echt stuk gezondheid en veerkracht aanreikt.
Als alleen nog brave, weldenkende meningen zijn toegestaan, kunnen we er even goed mee stoppen.





